jag saknar min älskling !

Igår var det som sagt '' ps'disco'' och det var så sjukt roligt. Vi dansade hela kvällen, och michaela var så sjukt svettig. Man hade abslout inte ont i benen. ;p 

åhh, jag vet inte vad jag gjorde igentligen i morse, men men. Jag är så sjukt trött från igår... jag har abslout inte orkat någonting idag, dö på det !!
Skolan började med dubbeltimme i svenska, vi gick igenom om språk histora, jippi.!!
Mat!
Estet: jag blev klar med mina shorts, det kommer bild senare,
Engelska, vi skulle igenligen redovisat vår lilla pjäs idag, men vår Engelsk lärare var sjuk så det blev inget..

Efter skolan tog jag bussen till Olympia och hämtade min älskade Matilda på dagis. _Matilda är min brors barn.
Vi tog bussen hem, handlade glass på willys. Vi kom hem hit, och lämnade sakerna, och så ville matilda gå till lekplatsen, så det gjorde vi. Hon stack för en stund sen, jag håller på att skriva min Islänska saga, jag är snart klar. ! Jag har ringt älskling, men ingen svarade.. ;( 
Vi har rikigt mycket nästa vecka..

Måndag: Matte prov ( G ) + pjäs
Onsdag: lämna in dagboken ( spanska ) + matte prov ( VG, - MVG )
Torsdag: Islänska sagan klar !
Fredag: Redovisning i Spanska !

Jag orkar inte !! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0