Johan<3

åhh, jag vet faktiksit inte vart jag ska börja. Det är väl så man brukar säga. Men som sagt. Vi har varit tillsammans i 16 dagar nu, och det känns som vi har varit tillsammans betydligt längre.
Jag kommer mycket väl i håg första gången jag skrev till dig, du hade varit inne på min bilddagbok, jag gick in på din. Komenterade en bild, '' söt'' Sedan pratade vi på msn, det blev sena nätter, men jag glömde omvärlden du fick mig att må bra igenom att skriva saker. Det låter töntigt men det är sant. Sedan pratade vi i telefon.
Jag visste om att du studerade längre upp i Sverige, jag var först lite negativ mot det, men sedan när vi träffades kände jag att du var den rätta:$. Första gången vi träffades kommer du med 10 röda roser och ger till mig !! 
Jag trodde inte mina ögon, att en kille skulle ge roser till mig, jag tänkte lever jag i himmel riket?
Jag blev alldeles rörd, men samtidigt väldigt glad. Jag tyckte om dig första gången vi träffades, vi träffades nästan varje dag den veckan, och mina känslor blev starkare och starkare för varje gång vi träffades. Du gick mig som sagt att må bra, och att le. Jag har haft det väldigt tufft dom tre senaste måndaderna. Men när du kom in i mitt hjärta, så fick du mig att lee igen, och tänka på att livet är verkligen värt att leva om man är lycklig. Så kom den vackra dagen 3 maj, då vi satt hemma hos dig och kollad TV, och dina läppar rörde mina. Det ögonblicket kommer jag aldrig att glömma, den stunden kommer jag aldrig att glömma. Tänk att min dröm prins blev äntligen min, och att jag hade hittat min dröm prins !!!
Sedan så åkte du upp till Arvidsjuar igen, och jag trodde inte jag skulle sakna dig så mycket som jag gör. Jag saknar dig något enormt, jag tänker på dig hela tiden. Jag vill bara åka upp till dig , och hämta hem dig. Men vi kommer klara detta, det är bara 19 dagar kvar ungefär. Det är inte många dagar !  <3
Du är verkligen mitt allt, jag hade abslout inte kunna leva utan dig. För du finns där för mig, när jag är ledsen, eller när jag behvöer någon att prata med. Du är verkligen så sjukt underbar. Tack Johan för att jag får vara din. Du betyder så sjukt mycket för mig,
Jag tycker så otroligt mycket om dig Johan, <3

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0