Nu orkar jag seriöst inte mer !!

Idag vaknde jag av att mamma kom in och väckte mig vid 7. :O 
Jag är så jävla trött på att gå upp tidigt på morgonen, jag är så jävla trött att gå till skolan. Jag är så jävla trött på att plugga varje eftermiddag. Jag är så jävla trött på alla prov, inlämningar man har nu i slutet !!!
Jag orkar seriöst inte mer nu !!!  GE mig sommar lov!! 

Jag stack till skolan, vi hade först matte,
Mentorstid !
Trädslöjd, jag är klar med min lampa, och den fungerar !!!!:D:D:D
Mat, där och jag Michaela stack till Åhlens och åt varm macka !!  :D
Engelska, där vi fortsatte på vår ''pjäs''
Svenska, läs timme !

Tog bussen med michaela, skrev ut mitt trädslöjds arbete på mammas jobb. Sedan åkte vi in om brunnen och handlade mat, nu sitter jag här och är klar med min spanska inlämmninge, men den ska inte vara inne förren om en vecka. Men jag är klar. Ska snart äta, för jag sk dansa !   ohh, vad jag älskar disco !!

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0