nu sitter min dans!!

idag har det varit strålande sol i helsingborg !! trallala !
vaknade vid 7, stack till skolan, hade spanska, där emma, jag och olle fortsatte med  vårt arbete, och det kommer bli jätte bra. :)
matte... s¨sjukt tråkigt detta avsnittet vi har nu!!  fattar nada!
Estet, jag hann inte så mkt, eftersom man får aldrig hjälp!!
Mat.
Sedan skulle vi ha no, men vi vikarie sa att vi fick gå hem, och plugga.
jag tog bussen hem, och satte mig i trädgården och pluggade på mitt prov jag har imorgon.!
nu kan jag det nog, men jag orkar inte plugga mer..  jag gör mitt bästa. Sedan har jag även pluggat på mitt no prov som jag har tills fredag..  kan inget!! men men! 
Jag har även pluggat på min dans!!  jag har lagt in nya dans steg.. som jag har lärt mig via nätet hihi :D  duktig jag är . Så nu är det nästan en helt ny dans! har dansat i en timme nu.. duktig jag är, men svetten bara rinner ner. :$  otränad!!
jag ska väl snart äta.!   måste prata med älskliong idag också, får ringa han sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0