Onsdag, och sent inlägg !

då var det onsdag !! snart fredag !  Tio dagar kvar till älskling kommer hem!! <3

Dagen började med att daisy ( min morbrors hund ) hoppade upp i min säng, och la sig där!, och tog hela platsen:p klockan var då 05,00,!
När klockan började närma sig 7, väckte mamma mig, gjorde v mig och hela den biten!
Tog bussen till skolan, hade spanska!  Om en vecka har vi redovisning Emma och Olle!!!
Matte!  Där vi hade VG-MVG prov, det gick väl sådär.. får se hur det går.
Estet: Michaela lärde mig sticka, det är jätte roligt, när man kan:p
No, där vi åkte till någon verkstad på Ättekulla, jätte roligt, ''not'' haha;p alla stod och sov;p och vi fick sluta en timme senare!
Efter skolan, åkte jag till mammas jobb, skrev ut min ''isländska saga'' sedan åkte vi hem!
gjorde v oss, och körde och träffade Michaela och hennes föräldrar nere i stan. För vi skulle på informationsmöte på Procivitas. Det värkar vara en jätte bra skola, man tror att den är en jätte snobb skola. Men jag fick en helt ny uppfattning om skolan, och utbildningen värkar vara jätte bra.!  massor av + till den skolan:D
Nu sitter jag här och läser igen lite ''språkhistoria''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0