plugg, plugg och åter plugg.

Nu är jag jätte trött på skolan, jag vet om att jag skrev om det i gårdens inlägg. Men nu har vi fått ytterligare en inlämnings uppgift !!  DÖÖÖ!!
Dagen började med att mamma väckte mig, var segare än segast idag..
Frukost, gjorde v mig och buss!
No, då michaela var hos doktorn, tycker syn om dig vännen.
Svenska dubbel timme. Där vi gick igenom om irslänska sagor. jajaj, visst nu ska vi då skriva en islänsk saga på en vecka... Fick tilbaka våra geograi prov det gick väl helt okej, fick 47.5 / 50. I fall ni vill veta så visste inte min kära vän om vart Gotland och Öland låg. Men jag nämner inga namn, det är nog bäst så-
Matte: har prov nästa vecka. Jag är glad i fall jag får G på detta avsnittet. Så sjukt svårt med sannolikhetern.
Sedan så hämtade mamma mig, för vi skulle till Karin. Hon är verkligen guld värld. Hon gör så jag mår bättre, och hon får mig att tänka framåt. Så dagens ros går till Karin!!
Efter karin, stack jag och mamma till söder punkten. Är typ aldrig där, men jag var tvungen att hitta en vit kofta. För min andra vita kofta har gått i sönder. !!  Men jag hittade en jätte fin, lite  längre och jag fick även trosor!
Jag älskar dig Mamma.
När vi kom hem, skrev jag min mindmapp på min saga, pluggat matte, och spanska.
Nu är det inte många dagar kvar till vi slutar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0