regnit väder !!

Måndag, en ny vecka !!
nu är det inte många skol dagar kvar , jippi!
Idag började med att vi hade matte prov, kommer jag kalra det? 
mentorstid.
Trädslöjd, NU ÄR JAG KLAR MED MIN LAMAP!!  den lyser och allt, jag är jätte stolt. '
Mat.
Engelska, vi spelade upp vår pjäs, och det gick väl bra, : )  grattis till kyssen oliver från mig:p
Svenska, vi skulle tolka runor, och sedan läsa lite.

Efter skolan, stack jag till mammas jobb, för jag hade inget annat för mig. :)  
Sedan har mitt brev till min älskling kommit idag också :$  hoppas du blev glad för dig ! <3
jag saknar dig jätte mycket, det är bara 12 dagar kvar nu !! det komemr gå snabbt !

Jag ska väl snart, plugga!!    och sedan ska jag åka till dansen om jag orkar ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0