soligt väder i Helsingborg!

Dagen började med att jag vaknade vid 7, och det första jag tänkte på var johan!! ohh, jag saknar dig jätte mycket, snälla kom hem! Hur ska jag klara mig en månad utan dig, tänk en hel månad? :O:'(
nej, men jag kommer klara det, en månad går snabbt:)   <3
Jag åkte till skolan, matte, mentors tid, trädslöjd, på trädslöjden bröt michaela ihop totalt. Du kommer klara det vännen, du vet att jag finns här för dig i alla lägen. Du ska veta att jag älskar dig vännen<3
Mat,
Engelska, det har blivigt sjukt tråkigt..;( 
Svenska: det var en föreläsning...  några från provivitas..  :p
Hem, plugga ute i trädgården, så nu kan jag lita på svenskan. Jag har prov i geografi på torsdag och no på fredag!!! NOO!! jag orkar abslout inte..  det är lite mer 'än en månad kvar till skolan slutar, jag länkar så sjukt mycket !
Tänk så sjukt.. inget plugg, ingen skola, inga lärare!!  så jävla skönt, ursäka språket!
Sedan stack jag och mamma och solade..  jag blev faktiksit ovandligt brun: ) hihih
Nu ska jag plugga lite svenska igen..  caio <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0