Spanska prov !!

jaa, dagen började dagen med att jag var så jävla seg. Jag orkade abslout inte gå upp ur sängen. Jag hade ont i magen, var allmänt trött. Det är väl så  nu dom sista dagarna innan skolan slutar. Jag kom på, att det är inte många dagar kvar tills min älskling kommer hem, jag saknar honom så otroligt mycket ;/
Jag stack till skolan, det första vi hade var spanska prov !! 
Det gick väl helt okej, det var ganska lätt i fall man hade övat. Men det kändes bra.
Matte..:   jag förstår inte mycket på dett kapitlet...
Estet: gjorde inte så mycket. Min estet lärare frågade i fall jag mådde dåligt. För jag var allämt hänig. Jag mådde inte speciellt bra.
Mat.
No, DET FATTAR JAG NOLL PÅ!!  som michaela sa:  varför ska vi kunna detta?  Eller hur, varför ska man kunna såna tråkiga saker. Sås jukt tråkigt..!!
Efter skolan, stack jag hem, pluggade, dansade och nu sitter jag här har precis ätigt spagetti och köttfärs sås.

Sedan, måste jag berätta att min dans gick jätte bra igår. Jag hamnade med en grupp som har dansat så mycket längre än mig. Men jag gjorde inget fel, och det gick jätte bra. Det är så sjukt roligt att dansa Disco.


image68

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging ;D

2008-05-14 @ 20:31:43
Postat av: Anonym

haha, min kompis pojkväns storebror ^^

2008-05-19 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0