Spindlar!!

Igår kollade jag på talang med mamma, och lite så, mys på henne. Men så kom det in en spindel i mitt rum!
fy fan vad jag hatar spindlar, och då menar jag hatar.! Inga mysiga djur alls. Det är små kryp som bara spinger omkring och letar efter mat.. ohh, fy fan..  sitter här och ryser nu.. Men till slut fick jag dö på den..  puch.
Idag vaknade jag vid halv elva, för jag gick och la mig så sent. Steg upp och gjorde v mig lite smått sedan cyklade jag till bästis. Vi cyklade först till olympia för att kolla om det var någon fotboll, men det var inget..;/ Så trodde jag att jag såg johan där, men jag hade fel. För jag ringde till och med och frågade honom. Om det var han:$

Vi cyklade till ga hallen, för vi skulle ha genrep inför imorgon. Det gick väl sådär.. alla var nog fruktandsvärt värma, skulle jag tro. Men imorgon sitter den :)   tjejer kom igen nu!
Jag skulle även prova idag på genrepet i fall mina lår höll och det gjorde dom. Det kändes bra, så imorogn gäller det Josefine. Jag ska göra det bästa, Får se hur det går.
Jag har nyss dushcat, och sitter i fotbad nu, ska snart be ge mig till Anna, för hon ska sova här i natt.

Imorgon är det som sagt dans uppvisning och dans tävling för min del, får se hur det går. Kommer säkert glömma bort steg. :(  
men har ni inget annat för er imorgon, kan ni komma till ga- hallen mellan 12-20 imorgon !!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0