Tisdag!

idag så var det lika segt som vanligt att gå upp! 
Det är så sjukt segt att gå upp på morgongn nu!!  döö!
Tog bussen till skolan, började med no! Där jag och oliver håller på med våra rakter ! :D
Svenska, där jag bara läste .
Matte, fick reda på G rsultatet, det gick väl bra;p fick G, VG och MVG provet imorgon:D
Musik, sjöng!

Sedan ville pontus att jag skulle skriva om honom, :)  varsågpd

Efter skolan, stack hem, pluggade lite, sedan ringde Robin!   <3
Seedan ringde min älslking, åhh, det inte många dagar kvar nu<3
Snart kommer peg och daisy hit, för min morbror ska till stokholm på möte imorogn, så då får vi passa dom:D

( orkar inte skriva mer  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0