Torsdag och fredag!

igår kom snyggingen hit till mig, : )  vi kollade tv, och hade allmänt trevligt.  Tack för i går johan<3

Idag vaknade jag rätt tidigt, runt 9,30, man låg kvar i sängen ett tag och tänkte lite. Det kan faktiskt vara bra att göra det ibland också : ) Sedan så gjorde jag v mig, och cyklade till anna. Där efter cyklade vi ner till stan, Fan vad jag älskar anna ! DET ÄR JÄTTE FINT VÄDER !!!
Vi mötte pappa i stan, han ville att jag skulle följa med och köpa present till matilda, för hon fyller snart 6 år!
Tänk lilla söta matilda blir 6 år gammal, tiden går snabbt.
Sedan gick jag och anna vidare och åt bakad potatis, vi gick lite mer runt på stan. Efter det cyklade vi hem, och övade på vår pardans, nu sitter den snart :D  hihi.
och vi ska ha gäster i kväll, trevligt trevligt. <3


image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0