tränings värk!!

idag vaknade jag vid 7, eller mamma väckte mig, hihi.
Gjorde v mig, och stack till skolan.
No: där vi höll på att labba med olika syror.
Dubbeltimme i svenska: vi gick igenom om nordiska mytolokiken. ( eller hur det stvas ) Sedan korsords tävling.
Mat!
Matte: jobbade på.
Musik, jag och michaela var först, elelr vi ville va först. Vi skulle dom sjunga upp våra låtar, det gick faktiksit bra, elelr det kanske inte hördes bra, men vi tappade inte bort oss. Vi sjöng utan lapper !!!

Efter skolan,s tack jag hem, och pluggade spanska!!  jag tror jag kan det nu, men får se imorgon när provet är.
Sedan har jag dansat i en timme idag också..  fan vad jag älskar att dansa.
Jag har ju dansat varje dag fram till söndag, och då vann jag ju. Så träning ger färdighet ! :D
Nu sitter jag och pratar med älskling på msn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0