VEEEN!!!

ja, jag vaknade tidigt idag, runt 6,30 gick upp gjorde v mig, och hela det köret, rikigt segt. Sedan körde jag, mamma och hämtade Michaela.
Där efter körde vi till råå hamn, och väntade ni klassen. Vi var alla !!!  hjippi;p
Vi tog båten över till ven, där vi hyrde cyklar. Det kostade 60 kr extra i fall man ville hyra tandel cykel. Så det gjode jag och michaela. Så sjukt roligt det är :)  Vi ägde på att cykla, vi ramlade i alla fall inte. Så vi är stolta.
Vi stannade vid stranden, med mats och filip. Åt lite mat och helt plösligt kom en kille fram till oss:
hej, jag kommer från HD, skulle det kunna vara okej, i fall jag tog några bilder på er?
: vi skrattade och sa ja / vi kändes oss väldigt snygga )
Så dom kanske kommer i HD !!!!!
Efter 2 timmar cykel, ont i ballarna hade man, och var hungrig. Vi cyklade tillbaka där vi skulle samlas, åt mat och hela den biten.
Spelade brännboll mot 8:6, det gick väl inte speciellt bra. Men vi vann mot dom förra året har jag för mig;p  :D
jag och Michaela cyklade och handla glass, och cyklade runder lite själv.
Efter det, så skulle vi lämna cyklarna, och åka hem!
Fy fan vad kallt det var på båten, men tack för tröjan Pontus ! :D<3

När vi kom till råå, ringde vi michaelas mamma. Men då befann hon sig i Landskrona. Hon trodde vi skulle kmma där, HAHHH :d  SÅ SJUKT ROLIGT:d
vi fick stå och vänta,
När hon kom och hämtade oss, körd ehon mig till mammas jobb, därefter körde vi till väla och köpte present till Julia, hon blir ju snart 2 år !! :D
Sedan körde jag och mamma till ag och handlade lite mat.
Nu har jag precis ätigt mat, och ska nog snart lägga mig, är rikigt trött.
Bilder kommer imorogn :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0