Vinnst i singel och i par !

Ja, vad man man säga?   mer än att jag och anna är bäst !!
igår så cyklade jag och anna ner till gröningen en sväng. Men det var så sjukt mycket folk. Så vi cyklade hem igen.
Dagen började med att vi gick upp vid 9,00 men vi vaknade rikigt tidigt.. men men,
Vi gjorde v oss, sedan körde min mamma oss till GA- hellen.
Först var det uppvisning, vid 12. Då visade disco chicks vart skåpet skulle stå. Vi var så sjukt duktiga.
Sedan var det vi igne efter några nummer. Det gick väl inte lika bra här..  vi tappade bort oss, men men sånt händer.
Sedan var det snabbt in i omklänings rummet och bytta om till singel dräckten.
På singlen, så dansade jag väl bra, men jag tappade bort mig nästan hela tiden.
men jag fick första priset, och grattis anna till tredje priset !!
Sedan var det tur för par, jag och anna har verkligen övat. Och det ger resultat, vi vann par!!!!
Fan vad glad jag blir när det går bra. :D
jag älskar dig anna <3

jag är också jätte glad att jag vann min singel, : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0