Det är inte lätt...

Nu sitter jag i skolan med varm choklad från espresso house och väntar på att klockan ska bli halv två för då har jag utvecklingsamtal. Jag är faktiskt alltid nervös inför utvecklingsamtal, fast jag har inget att oroa mig över. I morse var jag, michaela och många andra och besökte campeon. Jag vet inte rikigt vad jag tycker om den... åhh, det är så svårt. Men deras inrikning och profil är väl inte jag intresserad av precis.Som Antonia sa, att jag kan redan prata inför folk. Jag håller med henne,jag kan redan det..Varför ska jag gådär då?  Massor av frågor. 
Ska alldeles strax gå ner och möta mamma vid porten. Efter utvecklingsamtalet ska vi till malmö och kolla möbler. Blir ingen dans idag, för jag måste plugga har inte hunnit med det alls idag. 
Har massor av hemuppgifter, prov på torsdag, två stycken prov på måndag...orkar inte

puss !:* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0