Det är ju inte dig jag menade.!

Jag saknar oss...

Jag såg att du hade kommenterat mitt senaste inlägg, och du tog åt dig av det jag skrev och det ska du inte göra. För det var abslout inte dig jag menade. Abslout inte.....
Jag vet inte vad jag ska säga.. jag vet inte om det är mitt fel alltihopa. I så fall förlåt, för det var abslout inte så här jag ville att det skulle sluta. Vi lovade varandra evig vänskap, men alla sagor har inte lyckliga slut. Vi delade allting tillsammans men nu delar vi ingenting, jag vet inte ens hur du mår..

För 7 årsen träffades vi, och blev bästa vänner direkt och nu pratar vi inte ens med varandra.
Jag hoppas du mår bra och du ska veta att jag tänker på dig.

förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0