''Du är stark''

''Du är stark''  Det är något jag har fått höra några gånger nu.Men jag känner inte mig stark länge, jag känner mig svag. Det är så tungt att leva utan dig syster. Idag är det 10 månader sedan, min älskade syster lämnade oss alla på denna jord. 10 månader som har varit smärtsamma och en plåga. Jag känner att jag har inte krafter kvar länge. Vart ska jag hitta nya krafter och ny energi i från? Det hjälper inte att gå och prata med någon, ingenting hjälper. Syster min, om du bara kunde vara vid min sida. Så hade jag varit så glad. 10 månader.... det är fan inte sant. Det känns fortfarande som igår. Jag kommer ihåg denna dagen så väl. Allting som hände och allting jag fick se.
Att få höra att min älskade syster var död och hade varit med om en trafik olycka var hemskt. Att sedan se min syster död, den bilden kommer man alltid att ha kvar i bakhuvudet. Anna, du var min bästa vän, mitt allt.... Varför lämnade du oss?  VARFÖR !!!!!!!

Du fattas i mitt liv.
Du är den pusselbit som försvunnit för evigt och kommer aldrig återfinnas.
En bit av mitt hjärta tillhör dig och den biten ger jag aldrig bort till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0