En dag jag aldrig kommer att glömma.

Där stod du med ett underbart leende och såg glad ut. Jag sa:
- åhh, vilken pudding
du svarade: - hej ! :D:D:D


Jag och michaela förtsatte gå, men då sa michaela till mig.
- du måste gå tillbaka. !
Så jag gick tillbaka till dig, och började pratade med dig. Sedan denna dagen har jag verkligen trott på kärlek vid första ögonkastet. Det var som hela jag fylldes med känslor. Jag visste inte alls mycket om dig. Men det gjorde ingenting, för jag blev så kär! Sedan gick det någon vecka, så skickade du ett sms till mig. NAWE, säger jag bara. !
Nu står vi här,´helt föräldade i varandra. Jag kan abslout inte sluta tänka på dig.

Jag sitter här hemma och väntar på dig. ! 
call me babe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0