En härlig lördag !

Som ni kanske har sett, har jag lagt in några bilder sen i sommras. 
Visst är dem fina?  Nej, men jag var hos pappa, så hittade jag bilderna där, ! :)
Jag okm till pappa igår vid ett tiden, vid två kom Bogdan, julia, david, annika, anderas, och ella. Det är alltid lika trevligt att träffa släkten, man träffas ju inte så ofta, tyvärr :/  Tack för trevligt sällskap.
Men vid fyra, så tog jag bussen till P, ja, vad gjorde vi?  Just det, vi sjöng sing star, spelade buzz och gitarr hero med hans lillebror ( som jag är förälskad i) och hans lilla syster. Det var trevligt, inte för jag var så bra på något, men men.
Sedan blev det film, rysare !!! :O  Den var faktiskt helt okej. Vid elva kom mamma och hämtade mig. Tack för kvällen P, du vet vad jag tycker. Du är helt underbar, <3

Jag skulle igentligen träffat Fredrik idag, men jag känner att jag måste till kyrkogården. Så jag och mamma ska snart dit, och tända ljus. Nu orkar jag inte skriva mer.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0