Fredag hela veckan.!

Igår var det skolan som vanligt, hade idrott på badminton hallen. Det är verkligen hur roligt som helst med badminton, men det gäller att ha den tekniken. Tillbaka till skolan hade no, gick igenom vårt nya arbets område, elektronik. Jag hoppas att det går bra. No är ett väldigt stort ämne och jag tycker att det är roligt och intressant. Men det är inget jag skulle vilja läsa på gymnasiet. (mer om gymnasie i nästa inlägg) Efter no, mat, elevråd, dunkers och till slut Engelska var det dags att åka hem.
åhh, igår var det tråkigt väder, man ville abslout inte hitta på någonting. Men vid halv fyra ringer det på dörren och jag skiner upp som ett leende, där står P. ! Gud vad jag har saknat dig. Det är så tråkigt att vi inte hinner träffas i mitt i veckorna, men det löser vi. P var här hela kvällen, han åt här, vi spelade spel, kollade idol och siging bee. Jag mår så bra i ditt sällskap. Som du brukar säga, '' du får mitt hjärna att le'' Att vakna varje morgon och veta att det finns någon som bryr sig om mig, är så skönt. Du tar så väl hand om mig, och verkligen bryr dig om hur jag mår mm. Jag är så glad att jag äntligen har hittat en kille som gör det.
Du får mig att le,
du får mig att tänka framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0