Gymnasium..?

Igår var det öppet hus på Johannes Hedberg och Campeon.
Johannes Hedberg skolan är abslout ingenting för mig, fy.. Men det är bra att jag tyckte så. För nu har jag en till skola som jag kan ''glömma''
Men nu står jag här, måste välja i bland tre olika skolor. Vad blir det för någon?
Mitt första handsval, eller den skolan som ligger närmast hjärtat just nu är Jensen gymnasiet och det är informations möte på måndag. Där jag hoppas att jag känner, att här vill jag gå. !!  Jag hoppas, hoppas och hoppas, att denna skolan verkligen startar. Men jag tror det kommer bli en utmaning att börja på en helt ny öppnad skola. Men vi får se på måndag.
Campeon, är en skola jag bara älskar. Igår när vi hade varit på öppet hus, kände jag. Jag vill börja gymnaiset nu.
Första gången jag var där, kände jag. Jag vill abslout inte gå här, men när jag hade tänkt efter. Så kändes campeon ett säkert val. Så jag får hoppas att det håller i sig. Jag har tre skolor just nu som ligger närmast. Sedan får jag tänka efter mer efter måndag. Vilket som blir mitt första, andra, tredje handsval. !
SPÄNNANDE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0