Historna prov imorgon..

Jag vet igentligen inte vad jag ska skriva idag. Men idag har jag verkligen inte mått bra.. bröt ihop helt på svenskan idag. Tårarna bara kom och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det är så overkligt fortfarande. Men det är något jag får leva med.
Annars har dagen varit bra, började med Engelska. fick reda på resultat på provet. Det gick bra. !! :)  Framsteg gör jag.
Sedan matte och musik. ;)
Efter maten var det dags för debatt på SO. Det inget vidare, för jag tänkte bara på min syster hela den lektionen, och till slut bröt jag ihop. Jag vet inte vad det var som gjorde att jag bröt ihop.... ;/
Vid tre kom mamma och hämtade mig, vi körde till kyrkogården tände ljus. Jag älskar dig syster. !!

Nu har jag pluggat hela eftermiddagen och jag hoppas att jag klarar uppsatsen imorgon. :) 

jag orkar inte skriva mer. I helgen blir det mys med bästis, och julskyltning !

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0