Höstfrilufsdag !

Idag ringde klockan på halv sju.. Det är måndag och det är så segt att gå upp då. Men i alla fall jag gick upp, åt min macka och tog på mig. Vid halv åtta körde mamma mig till IH där jag träffade Michaela. Vi skulle ha boxing på förmiddagen och det gick väl bra. Det var jobbigt !!  Men vi kom levande ut därifrån..  sedan bussen hem till mig. Kollade Tv, då michaela somnade. Snutte. !!
Cyklade till ishallen, åkte skirsko och jag cyklade hem.

Just nu sitter jag och pluggar i köket... matte, spanska, engelska och lite historia.. jag orkar inte. !
Jag kan inte sluta tänka på dig, jag vill bara springa hem till dig. Jag har aldrig, aldrig känt så här, och jag kan erkänna att jag har haft många killar. Men aldrig har jag känt så här stark för en människa. !

vid fem ska jag be ge mig till danshuset, och kommer väl hem igen vid åtta. ! ;D

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0