Mår inte bättre idag..

igår skrev jag att jag skulle ha avstängd telefon och inte vara inne på msn. Jag har nästan haft avstängd telefon hela dagen, bara ringt till mamma ett samtal, inte svarat på samtal hemma som har varit till mig. Jag orkar abslout inte.. jag orkar inte att folk tycker syn om mig för jag mår inte bättre av det. Men jag har pratat med mina närmaste idag bland annat, michaela och fredrik. Jag älskar verkligen er. !
Jag har någ aldrig gråtit så här mycket på väldigt längre, ligger i sängen och bara skriker ut. Idag var det te.x inte långt i fram att jag bröt ihop i skolan heller. Jag orkar inte mer.... syster snälla komma tillbaka. Jag orkar inte längre, mina krafter är slut. ! Jag vill bara att du kommer tillbaka, jag vill vara glad igen.
Det är fortfarande en plåga, en smärta, en saknad som inte går att beskriva.

Nu hade jag tänkt att slå en pling till bror och prata ut med honom, och imorgon ska jagringa min pyskolog och boka tid. För jag kan inte gå under och må så här dåligt, det klarar inte mina krafter av. Men energi är slut...
jag vet inte mer vad jag ska skriva. Jag kände att jag verkligen behvöde skriva av mig, för jag har som sagt inte pratat med så många idag, har varit på allmänt dåligt humör. Skadade mig på idrotten idag också. Så nu kan jag knappt gå...allting händer mig, mig, mig, mig och mig. Men jag klarar mig, nu har jag snart levt 10 månader utan min syster.
Min älskade syster, du ska veta att jag tänker på dig och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0