Mysig helg !

massor mys ! Jag älskar helger, dom är så mysiga.
I fredags hade vi üppsats skrivining. Vi fick 90 minuter på oss, och skriva en novell, en artikel mm. Vi hade 5 olika altenativ om industriella revolutionen. Det gick väl sådär. Jag skrev en novell, men den blev alldeles för lång. Skrev 13 sidor... inte bra. Efter skolan, tog jag bussen hem till bästis. Hon packade mamma kom och hämtade oss. Vi körde och sola, och köpte godis. 
Hem till mig, vi kollade tv och sedan stack mamma ut och åt med några kompisar. Då lagade jag och bästis mat, det blev tacos. Sedan blev det idol. Tack för igår bästis du är bäst ! 
Idag vaknade vi vid klockan elva. Vid halv ett var jag hos mormor, mormor jag älskar dig. 
Vi prataar om att åka utomlands eller åka skidor över jul och nyår. Så jävla mysigt !!!!!  
Thailand? Sälen, åre? Men mamma vill åka på spa. Så vi får se vart vi firar jul och nyår. 

Jag har även städat mitt rum idag, och nu ska jag snart hjälpa till med maten. Puss på er !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0