skolaskolaskola

God kväll,  :)

Idag väckte mamma mig redan vid sju och jag ville verkligen inte gå upp. Det var kallt ute och mörk, man ville bara ligga kvar i sängen. Jag gick upp och gjorde v mig och tog bussen till skolan.
Åhh, det var så roligt att träffa alla igen. Michaela ! <3  Nu börjar det bli som vanligt igen, hoppas du känner det också snäckan.
Första lektionen, no fick tillbaka mitt No prov, 49/ 58 typ. Är hel nöjd måste jag säga.
Dubbeltimme i so/svenska. Gick igenom president valet, jag måste säga att jag hoppas att USA får sin första svarta president. !   Håller tummarna. Sedan blev det prao och gymnasium prat.
Lunch,
Bild, håller på med vårt kollage.
Mamma kom och hämtade mig efter skolan, då vi körde till landskorna för att hälsa på min syster. Det var så fint där, massor av blommor och ljus. Det märkts att dem var omtyckta. Syster hoppas du blev glad för brevet jag skrev, jag hoppas även du hörde det jag berättade för dig.
Efter landskorna blev det hem, plugga, vila och laga mat.

Annars, så mår jag faktiskt helt okej idag.

Puss på dig P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0