Sofforna har kommit !

Efter två veckors väntan har våra soffor äntligen kommit. Direkt när vi såg dem blev vi helt förälskade och det är vi fortfarande dem är så fina !! tralalalal ! Nu är jag verkligen glad.
Men i alla fall, denna helgen ska jag tillbringa framför skol böckerna. Jag måste verkligen plugga, hela nästa vecka består i stort sätt av prov, glosor och läxor. Så därför måste jag plugga hela dagen, men det kan bli trevligt det också.
Det är fortfarande snö kvar på marken. Det är så fint, i morse när jag vaknade kändes det som julafton. Men det var det ju inte :(  På måndag är det en månad kvar till julafton.
I kväll blir det väl förmodligen att träffa.... Puss på min ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0