Tack för igår P .

Igår var P hos mig igen, vi skulle ''pluggat'' matte men det blev det ju inte. fy på oss, haha. Det blev massor av spel istället och mys. :)   Tack för igår snygging ! <3

Idag var det åter till skolan, tråkigt men sant. Denna veckan är rätt skön tycker jag. Lediga tisdag och onsdag för vi har utvecklingsamtals dagar då vi får massor av hemuppgifter. Men åter till dagens händelse. Dagen började med No, då vi skulle löda ihop någonting. Mentorstid, polen resa kanske? Matte., fattar noll. P hjälp mig ! :p. Spanska, gick igenom adejktiv. Prov middag !!! Åhh som sagt jag och michaela hade prov middag idag, om ni har läst min blodd tidigare,  kanske ni har sett att jag har skrivit lite om det, jag och michaela prov lagade det bland annat för någon vecka sen och då gick allting bra. Vi var så nervösa idag, men vi började då med allting. Degen till kladdkakan, degen till pizzadegen och allting sådant. Det gick så bra !!  Vår hemkunskaps lärare tyckte att vår dressing var fantastisk ! Det var vi mycket nöjda över, för det var väldigt svårt. Vi hemkunskaps lärare sa även att det höjde vårt betyg en del, för den var svår. Jag hoppas att ni tyckte om vår meny, maria och Amanda.
Förrätt: bönsllad med dressing
huvudrätt, pizza med sallad
efterrätt: kladdkaka.

Efter skolan, till mammas jobb där jag pluggade matte. Där efter körde vi till beckers och lämnade det sista som har blivit över från vardagsrummet. Hem, plugga en timme matte. ( duktigt ) Sedan iväg och dansa, åhh, idag var det så jobbigt. Nu har jag precit pratat klart med Fredrik, duschen väntar !

<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo tack, det var jättegott :D

2008-11-11 @ 21:34:40
URL: http://mcpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0