Tankar..

Tankar, som sakta kommer bli drömmar.
Jag har funderat mycket på att, drömmar kan bli verkliga. Drömmar kan bli sanna.
Men kommer verkligen mina drömmar att slå in?


Idag är det måndag vilket tyder på att det är en ny vecka som väntar. En ny vecka som jag hoppas kommer bli mycket bra. Idag har skolan bestått av massor av plugg, som jag hoppas går in i huvudet och inte ut igen. Men vi har även haft prov i hemkunskap idag. Det tyckte jag gick mycket bra, men så mycket pluggande jag har lagt ner på det så. Ska det väl ge resultat. Efter skolan, blev det en timmes matte, eftersom vi har prov på onsdag och jag hoppas så mycket att jag kan höja mig i matte. Jag måste verkligen göra det ! Annars kommer jag inte ha någon chans på gymnaiset känns det som. Men det är inte betyget jag vill höja, det är mina kunskaper. Jag vill att mina kunskaper ska bli bättre. Men blir dem det, så blir mina betyg högre.
Jag kom nästan precis hem från Elit mollberg , där det var informations möte på Jensen gymnasium. Det är verkligen en bra skola, som jag känner mycket för. Det var ingenting negativt till skolan. Massor av plus på Jensen !!! +++++

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det prison break i kväll. LÄNGTAR !

puss på er.
Syster jag tänker på dig, och jag ska även skriva om min tankar om dig idag, i nästa inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0