Varför, varför, varför?

Det är frågan man ställer sig själv varje dag. Varför körde min syster på den vägen just då? Var det verkligen min systers tur att dö? Varför just min syster?

Jag kommer alltid att få leva med dem frågorna, för det finns ingen som kan svara på dem. Men jag har fått svar på en fråga, varför min syster dog. ;/  I går kväll när jag skulle gå och lägga mig så tänkte jag något enormt på dig syster. Du fanns i mina tankar hela jävla tiden. Sista gången jag såg dig, sista gången vi pratade i telefon. Allting bara flög runder i huvudet. Det gjorde mig ännu mer ledsen, för jag har kommit fram till. ATt jag aldrig mer kommer att få träffa dig syster.
Jag vet inte om jag har skivit det tidigare, men det ska bli rättegång nu snart. Min mamma tycker inte att jag ska gå, eftersom jag redan mår så dåligt. Men jag tycker att jag är så pass stor så jag kan bestämma det själv. Det skulle vara rättegång i onsdags, men den blev flyttade. Så nu får vi se vilken dag den hamnar.
Jag mår verkligen inte bra... för snart börjar julen närma sig och det kommer bli den första julen utan min syster. Förra julen kommer jag mycket väl ihåg, vi hade samlas på råå några dagar innan julafton. För min syster, bogdan och julia skulle åka till rumänien och fira jul. Jag fick världens finaste pjamas av dig. Dessa pjamas byxorna har jag på mig varje dag. Lika dant min födelsedags present förra året, så fick jag en parfym av dig. Denna parfymen har jag ofta på mig. Det är ett minne av dig. Ett minne, som alltid kommer att bära med sig.
Jag saknar dig syster. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0