11 oktober danstävling i kalmar!



jaa, som sagt nu närmar sig kalmar med storm steg. Det är bara 8 dagar kvar tills, jag ska tävla i kalmar i singel och par disco. Jag tycker det ska bli jätte roligt, men jag är samtidigt väldigt nervös. För det är min ''första'' singel tävling utanför helsingborg. Men det klarar jag säkert, jag gör mitt bästa. Mer kan jag inte göra. Jag får försöka att ha ett leende på läpparna, och tänka att jag har faktiksit inte dansat så länge.
Jag har som ni kanske har läst, hittat en ny dansparter, som är så otroligt bra. Vi har verkligen super roligt tillsammmans, och vi peppar varandra. :)  Malin heter hon, och är super duktigt. Så nu ska vi tävla i kalmar nästa helg.
Jag dansar 5 dagar i veckan, och jag älskar det! Det blir roligare och roligare, och jag mår bra av det.
Danshuset ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0