9 månader sedan, du lämnade oss syster !

Idag är det 9 månader sedan,
du lämnade mig, och många andra ensamma kvar på denna jord.
Sedan denna dagen, har mitt liv bestått av ett helvete, en smärta, en plåga som inte går att beskriva med ord.
En plåga som alltid kommer finnas inom en, och en sån enorm saknad som aldrig kommer att försvinna.
Det är fortfarande så overligt, i bland frågar man sig själv. '' är det verkligen sant, att min syster är död? ''
Men tyvärr så är det sant, jag kommer aldrig mer få sig dig,
aldrig mer få prata med dig
aldrig mer få krama dig.
Jag kommer heller aldrig kunna säga till dig, hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.

För 9 månader sedan, så fick jag ett telefonsamtal klockan sex på morgonen, det var pappa.
Jag svarade och jag hörde pappa gråta, redan då visste jag att någonting var fel.
Jag frågade:
- Pappa, vad är det som har hänt?
Pappa berättade att Anna hade varit med om en trafikolycka. Sedan denna dagen, har mitt liv bestått av ett helvete. Jag förstår själv inte, hur jag kan leva ett liv utan dig. När ditt hjärta slog, och du var i liv. Så sa jag till dig flera gånger:
- jag hade inte kunnat klara ett liv utan dig.
Nu har det gått 9 månader, och jag lever. Jag förstår inte.... jag mår dåligt.
Det känns som ingenting hjälper, jag har pratat med pyskologer, kurater, präster, men det hjälper inte. Det enda som hjälper är att du kommer tillbaka syster.
Kan jag inte få tillbaka dig?

Det var inte meningen att ditt liv skulle sluta här, 27 år gammal?
Det var inte meningen att jag skulle se dig död
det var inte meningen att jag skulle se dig sänkas ner i jorden
det var inte meningen att jag skulle se ditt namn inristat på en sten.

du var mitt allt, min bästa vän, min förebild och min syster. !

Jag vet om att du kollar ner på mig, och är min lilla skyddsängel. Men jag saknar dig så otroligt mycket. Jag vill bara att du ska komma tillbaka, då kommer allting bli så bra igen. Dina vänner, Julia, bogdan, pappa och jag behöver dig! 

Jag älskar dig syster, jag kommer snart och hälsar på dig.

6 maj 1980 - 25 januari 2008

:'(   <3

 ( Jag tycker gott ni kan tänka på min syster idag. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0