Ajjj, min fot !

Det är så jobbigt, !!  Sen måndes förra veckan, har jag haft ont i min fot, och det blir bara värre och värre, och tråkigare och tråkigare. :(  Det känns, jaa, smärtan går inte att förklara. I helgen var jag ju i kalmar och dansade, och jag hade ont i foten då, men jag dansade, och det gick jätte bra, men det kändes efteråt. ! Den smärtan jag har idag, har jag någ aldrig haft förut, det gör så ont, jag kan inte böja på den ens, och knappt sätta på mina skor. !
Jag har inte tränat på hela veckan, och jag ska någ inte träna denna veckan heller..... buhh på det.
Det är så jävla tråkigt, ( ursäka språket )
Jag älskar att dansa, och det är något jag blir glad av.... Jag måste verkligen kolla upp min fot.. Det kan ju vara så mycket.
Skit tråkigt är det i alla fall........
Jag saknar Alla i tävlingsgruppen !!  jag lovar att bli frisk !

( bilder sen kalmar )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0