Det börjar bli kallt..

Åhh, vilket tråkigt väder vi har nu, kallt är det också!
Vaknade vid tio av att mamma ringde och väckte mig, men vaknade även i natt av att P skickade världens gulligaste sms. Du är oslagbar. Men i alla fall jag gick upp då vid tio tiden, duschade en lång stund, och gjorde v mig.
Tog väl bussent ill stan vid elva tiden, där jag mötte pappa. Vi gick och åt, och pratade. Jag älskar dig pappa, vi ses på lördag. Sedan ringde P mig, jag ska ringa honom snart igen, måste få höra hans röst. !
Nu sitter jag på mammas jobb, och gör ingenting. Jag sitter här för att vi ska handla efter hon har slutat, + att jag inte mår rikigt hundra. Det är så tråkigt att vara hemma själv, när man inte mår så bra. Men jag försöker göra det bästa av sitvationen, och verkligen önskar att må bra snart igen. Jag försöker, jag lovar !
Jag vill inget annat. Men som jag har skrivit tidigare, det är en plåga, en smärta och en saknad inom en som inte går att beskriva, men vi ses i paradiset syster. !

Ikväll ska jag och mamma hem till michalea, för jag och michaela ska göra vår prov middag, vi ska provlaga den. I fall du läser min blogg michaela, så hoppas jag att du har gjort kostadskalkyren. :p eller hur det stavas..:p
Så ska mamma och christina umgås, ;p eller något. Men nu ska jag lägga mig i soffan här, och verkligen tänka igenom allt skit....

P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0