Det suger verkligen..

Det har hänt en massa skit, under dessa dagarna.
Min närmaste vet om vad som har hänt, och det är jag glad över, för att dem finns där för mig nu. När det är jobbigt, och det betyder verkligen jätte mycket <3  ( ni vet vilka ni är. ) Puss på er.
Men det blir någ sjukhuset imorgon.... för jag kan inte gå och ha så här ont, jag kan ju knappt sitta för då gör det ont där, går jag gör det ont där. !  MÖG!!!

jag har inte praoat idag, och imorgon blir det någ ingen heller. Jag vill verkligen inte att folk ska se mig så här.....:/
Skulle träffat min älskade Adrian idag, men det blev inget, hur mycket han ville komma. Så ville jag inte att han skulle se mig så här. Du är bra adrian !

<3

nu ska jag lägga mig i sängen igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0