du har behandlat mig som luft

idag så var det skolan som gällde, efter en skön ledig dag i onsdags.
Det var kul att träffa alla, har verkligen saknat klasskompisarna, ;D  ( ni vet vilka ni är ;p
Vi började dagen med engelska, där vi satt och diskutera om olika lagar. Efter som vi har skrivit ett arbete om det.
Matte, fattar ingenting,
musik, där vi fick våra musik prov. Jag är väldigt nöjd G !!:D:D:D:D:D:
Mat - pastastaionen,
svenska
Idrott,  kunde inte vara med.

Hela denna veckan har jag känt att min fot inte inte har hängt med, rikigt tråkigt med sant. Jag trodde inte det skulel bli så här. Men nu sitter jag här, har rikigt ont och den är även svullen. Jag tänker mest på lördag, då är det liksom danstävling, tänk så kan jag inte vara med. NEEEJ!  så får man inte tänka.
EFter skolan, hämtade mamma mig, körde till praoplatsen, fixade papper, till mammas jobb och skriv ut mitt arbete hem plugga. !
No prov imorogn, och jag är säker på det.
Nu sitter jag, michaela och planerar för fullt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0