Du var mitt allt,

åhh, jag sitter och tänker tillbaka till sommaren, hur jävla underbart den började, och hur mycket jag saknar den.  !
Jag var tillsammans med världens bästa pojkvän under sommaren, och han var verkligen mitt allt.
Han var min första rikiga kärlek, och en kille som verkligen brydde sig om mig.
Vi var lika kära i varandra, åhh, gud nu kommer snart en tår i ögat, fy vad jag saknar det. !

Idag ringde mamma och väckte mig vid halv åttta, man är så trött om mornarna nu.. : För det är så mörk och kallt ute, sedan cyklade jag till praon vid tjugo över nio.
Jag lekte med barnen, jaa, och allt sånt. :D
Orkar inte skriva vad jag har gjort idag :p

Sedan hem, sov ett tag, läste min bok, och nu har jag och mamma precis ätiti, och haft värsta diskutionen om ''gå gator'' hahaha :D

Nu ska jag läsa vidare i min bok, ciao''


I miss my class!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0