En dag till tickar mot sitt slut..

ja, då har en dag till gått på höstlovet. Snart är höstlovet slut :O   det har gått så snabbt.
Idag vaknade jag vid halv elva av kurt som håller på med vårt vardagsrum väckte mig. Gick upp, kollade sex and the city, jag har inte sett den tidigare. Den var jätte bra, jag hoppas att dem flesta har sett den. !
När jag gick upp, kände jag att jag inte mådde bra, och det gör jag inte heller. Min kropp är svag, jag orkar inte tänka. Jag orkar inte detta mer, varför varför varför varför?  Måste du verkligen sova?  Måste du verkligen vara död?
Min älskade syster, kan du inte komma tillbaka? Jag hade kunnat göra exakt allt för att få dig tillbaka.
Att vakna varje morgon och tänka '' min syster är död'' det är en saknad som inte går att beskriva. Det är verkligen en plåga att gå upp varje morgon och tänka så. Men det har jag gjort nu i 9 månader och 4 dagar, och det kommer jag få göra resten av mitt liv. Snart är det rättegång också, jag hoppas att jag orkar med det, mamma vill inte att jag ska det, för hon tror inte att jag orkar med det också. Men har jag klarat 9 månader utan min syster, så klarar jag en rättegång lätt. !
Jag ska göra mitt bästa, och verkligen kämpa. Jag ska vissa alla, att jag är stark.

'Vid ett, tog jag bussen hem till Michaela, där vi pratade. Var tvungen att prata med henne om P, bland annat.
Sedan åkte vi ner till stan med christina ( michaelas mamma ), johanna ( michaelas syster ) vi skulle kolla på bio, det blev high school musical 3. Om jag ska säga vad jag tycker, så är 1:an och 2:an bättre. Men tack för idag bästis !
Nu har jag, mamma och bror precis ätit, ska snart kolla bonde söker fru, hihi.

Imorgon, lunch med pappa och till michaela på kvällen.

P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0