halloween och julen

Det är faktiskt sant, halloween och julen närmar sig med storm steg. Det var ju inte alls länge sedan det var sommar, och man låg på stranden och hade inga skol tankar alls.
Men nu är det höst och det är väldigt kallt ute...:/  -+ att skolan är tuff.  
Alla saknar sommaren, det är väl ingen nyhet, jag läser dagligen på folks , bloggar, '' jag saknar sommaren''
Varför tycker alla om sommaren, ?  Är det bara för den är varm och skön? 
Visst sommar är en väldigt fin årstid, och det brukar vara varmt. Men hösten är också väldigt fin och har sin charm.
Jag hoppas att hösten och julen 2008 blir fin, för det är väldigt fint med alla dem olika löven, och med snö. Jag tycker att sen höst och jul är en fin årstid. 

:* / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0