Helg

jag känner att jag är abslout inte duktig på att blogga för tillfället. Men som jag har sagt tidigare, jag har verkligen inte tid, att göra det.
Om vardardagar är det liksom, skolan, hem, plugga, dansa och sova. Så ser min vardag ut, rolig men stressig.

Min vecka, har väl sett ut som alla andra dagar,

Måndags, var det hem, plugga och dans.

Tisdags, muntligt prov i SO, fick VG+ var det hem, plugga och dans.

Onsdags, läxa i spanska, hem, plugga, och dansa.
Torsdag, lunscha med pappa, träffade jocke. Ner i stan och fixade hans bankkort. Sedan upp till dansen
Idag, fredag. Skolan, vi hade först idrott där vi hade vollyboll, det var verkligen hur tråkigt som helst. Våra nya idrottslärare, har tydligen inte förstått att vår klass är väldigt ojämn i idrott. Men men, efter idrotten No, där vi inte hade någon lärare, så jag, pontus, michaela, oliver och bobby satt mest och pratade :)  MAT, och sedan elevrådsmöte.
Svenska, där vi läste, och fick reda på vad vi fick för betyg på provet vi hade i tisdags. Engelska hade vi sista lektionen, inte världens bästa lektion, var helt nere. Hem, jocke satt utanför mig, för vi var tvngna att prata. Men allting är löst nu, !
Jag älskar dig jocke.
Nu i kväll har jag dansat, för sista gången denna veckan, har verkligen ont över allt i kroppen. Men det är värt det !
Nu sitter jag och kollar lite på idol. !

Imorgon, ska jag till pappa på lunch typ, där bror och familj är. Trevligt trevligt, ! Sedan ska älskling sova här !

puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0