Höstlov

Jaa,  det är som sagt höst lov, och det är så skönt. Det var verkligen nödvänligt, efter många veckors slit med pluggande, så är det skönt att inte tänka på pluggande alls, utan bara slappa av, sova länge och umgås med dem man tycker om. Och det har jag verkligen utnyttat.
Idag så vaknade jag redan vid halv åtta, för dem borrade i lägenheten intill, jävla stil. :p  hihi. Nej, men jag kunde somna om, vid nio skickade P sms, och sa att han kom till mig efter han hade tränat. <3
Vid halv ett tiden, kom P, puss på dig.
Mysmysmys,
Vid halv fem, körde vi till åstorp och hämtade hans mamma, syster och mormor för dem hade varit på ullared. Tänk vi hittade oj, duktigt av oss. Men det var tack vore mig,
Sedan blev det lämna tina och angelica, och köra vidare och lämna hans mormor, hans mormor bor några menter i från mig visst är det coolt: )
Trevlig familj, jadå ! :)<3 
Hämta pizza, och nu ligger P i sängen och kollar på något tråkigt program, då får jag utnytta att skriva lite i bloggen.
Nu ska jag pussa på honom, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0