Jag känner att jag måste skriva av mig

Nu är jag jätte arg !!! 
Du blir mer och mer konstig, jag förstår mig inte på dig. Du var helt jävla underbar ena dagen, men andra dagen ändrar du dig helt, jag känner inte igen dig längre. Det är så hemskt, du är inte samma människa längre.
Vi hade det så bra.... men sen kom hon in i ditt liv. Då förändrades allting, och tur var väl det eftersom du är så jävla omogen.
Du bryr dig inte alls om mig längre, du skiter totalt i mig, du frågar inte hur det är med mig längre.
Ingenting längre.!   Vi har endå delat allting tillsammans, ! Jag tänker skita i dig nu, jag har fan lagt ner för mycket energi på dig. Varför ska jag lägga ner en massa energi på dig, när du inte gör det samma?

Du är helt enkelt, sjukt omogen! och du vet inte hur du ska göra. Jag vet redan allt, jag har mina kontakter. Jag vet om att du läser mig blogg, fjant !

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0