Ledig

idag har jag varit ledig och skönt har det varit. Vaknade vid 11 av att mamma ringde och väckte mig. För klockan tolv skulle pappa komma och hämta mig. Så jag gick upp och gjorde v mig och gick sedan ut med hundarna. För jag är hundvakt, till min morbrors hundar.
Vid tolv tiden, kom pappa och hämtade mig, vi körde och åt lunch. Sedan vidare till ängelholm för att hälsa på min systers sambo och barn. Som ni kanske vet, så mår jag inte bra, efter min syster. och jag trodde att det skulle vara jätte tufft att gå in i lägenhetern, där min syster en gång har bott. Men jag var stark någ och det var inte så tufft. Men man tänker enda på henne hela tiden.
Vid tre tiden, körde jag och pappa hem, gick ut med hundarna, och sedan körde han mig till dansen.
Tack för idag pappa, jag älskar dig !
Det var rikigt jobbigt på dansen idag, !  fy fan.... :D haha, snart kalmar, trlalalla ! :D
Har jag pluggat jätte mycket på no provet, och nu kollar jag på bonde söker fru !

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0