Nu är det slut..

Nu är ''äntligen'' framtidspiloterna slut, nej, så vill jag igentligen inte säga. För det har varit jätte skojj att arbeta med detta projektet. Fast jag och oliver, har pratat oss hesa på dessa dagarna. Inga fler kommentarer åt det.
Började igentligen kvart över nio idag, men eftersom jag och michaela behövde prata, så kom jag vid halv nio istället. Jag älskar dig vännen, och det vet du om. Alltid bästa vänner, !? <33 
I alla fall, idag har jag igentligen inte gjort så mycket, skrivit mitt brev till SF, som jag ska be mamma läsa igenom, så där inte är massor av felstav...:O  Men det tror jag inte, jag har även skrivit några stöd ord till mässan.
Vi skulle igentligen åkt till storbildsbolaget idag, men jag ska fixa det nästa vecka istället: ) 

Slutade vid halv ett, tog bussen hem med michaela. Förlåt pontus för jag glömde dig :/   !  Men jag var tvungen att prata med din fru. !
Mamma skulle klippa sig vad halv fyra, åkte ner med henne där, då jag även fick nya flätor i håret. :)
Handlade nagellack, körde till bogarht handla godis, + mat.
Nu sitter jag här och tänker på dig, jag vill bara tacka för en helt underbar dag / kväll igår tillsammas med dig. Du är verkligen en toppen kille. Så vi får se vart det leder, och du vet vad vi har pratat om. Puss på dig.

Nu ska jag skriva lite om min syster, för det är faktiskt 9 månader sedan min syster dog igår..:/  Tiden går så snabbt.
Så jag tycker ni kan lägga en extra tanke på min syster och hennes mamma. Saknar er!

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

idag för 9 månadeer sen fick jag mitt livs värsta samtal......Tänker på dig

2008-10-25 @ 14:02:38
Postat av: Pontus Johansson

haha, det är ingen fara josefine, jag vet att ni behövde prata :)

2008-10-27 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0