Nytt vardagsrum

ÄNTLIGEN!!
snart har vi en nyrenoverad lägenhet, :) 
Förra julen renoverade vi hallen, köket, och mitt rum. Nu är det vardagsrummet och badrummet kvar.
Men vardagsrummet börjar bli klart, tapeterna är nästan på sin plats, blir någ klart i början på nästa vecka skulle jag tro. Jag och mamma letar förfullt efter nya soffor, och vi kan inte bestämma oss. Jag vill ha en hörn soffa, det är så mysigt. Men mamma vill ha två vanliga 3-sits soffor. Vi har varit över allt, men vi har besämt oss inga ikea soffor, !!
Vi har varit i ekeby, ska förhoppningsviss till malmö imorgon och kolla, mio och em. Där måste ju finnas någon soffa för oss.
Snart ska badrummet också renoveras, blir väl i början av nästa år. Kanske sälja lägenheten då, och flytta till stan?  Varför inte?   Eller till olympia. Nu ska jag fortsätta prata med P, och sedan sova, för imorgon ska jag och mamma till malmö och shoppa :D 

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0