Tack för idag !

igentligen så står mamma och gnäller att jag måste skynda mig för jag och mamma ska till morbror. Men i alla fall jag måste bara skriva detta, :) 
Jag vaknade vid tio, skickade sms till P, sedan åkte jag ner till stan vid 12 kanske, mött honom. Puss på dig !
Tog bussen upp till storbildsbolaget, fixade det sista där. Så nu hoppas jag att det blir bra, ! :) 
Efter det, tog vi bussen hem till P, åhh, så söta syskon och så trevlig familj. Helt förälskad, ! 
När klockan börja närma sig fyra, så var P tvungen att köra hans kusin till stan. Så det gjorde vi, sedan körde P mig hem, awe, så gulligt. !  Tack för idag, ser redan fram emot morgon dagen! <3

P, jag tror inte att du förstår hur underbar  och vilken bra kille du är. !
Att få vara i din närvaro får mig att må bra och att skratta, ( fast jag skrattar hela tiden, endligt dig, men men :p )
Du är någ en av dem snällaste personerna som finns, och du bryr dig verkligen om mig. Jag är så glad att jag har fått lära känna dig, för du är verkligen underbar. Puss på dig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0