Tråkigt

Igår tog det slut mellan mig och jocke. Vårt förhållade varade 1 månad och 17 dagar, jag trodde verkligen att detta var ett seriöst förhållade. Men om killen inte är mogen för ett seriöst förhållade, och behandlat en orättvisst, så kan man inte vara tillsammans. Glömmer han bort när man ska träffas, och sånt. Det känns fan inte bra. !
Jag är jätte ledsen, över att det slutade såhär, för jag försökte ge han chanser, men det hjälpte inte. Det blev bara värre och värre. Fick massor av bilder på... jaa, ni som är mina vänner. Vet ju vad för bilder det var. Men jag förlät honom, och försökte glömma det, fast det inte var lät.
Allt detta vi gjorde tillsammans, kommer så klart alltid finnas inom mig. För du var verkligen den första med allt, känns det som. Men sånt här händer, och det är jätte jobbigt. Men livet går vidare, och det finns andra.
'' Han är inte värld att fälla en tår för''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0