trött !

åhh, jag orkar knappt hålla ögonen öppna, jag orkar knappt gå.
Mina ben värker, mina ögon är trötta, mitt huvud dunkar. Det är verkligen ingen bra dag idag.
Igår var det som sagt Danstävling hela dagen lång.
vid kvart i fyra gick jag upp, och halv fem kom taxin. Rikigt segt, kom till danshuset vid tjugo i,
Vid fem tiden gick bussen, och alla var så trötta;p  haha.
Jag sov nästan hela vägen, var väl framme i kalmar vid halv nio. Då var det bara att göra v sig och ta på sig.
KLockan tio satt pardiscon igång, jag och malin har bara dansat tillsammans i två veckor. Men vi kom i alla fall ine sist. En 15 plats blev det tills lut.
Efter pardiscon var det singeldisco, där det gick bättre för oss båda. :) Jag gick vidare, och kom till semi har jag för mig ;)
puss på det, men eftersom jag inte har tränat på hela veckan, så kändes det i foten. Jah har ju en bristing i fotleden, men dansade med tejpad fot, men jag är väldigt stolt över mig själv. ;D
Så klockan halv sex var hon någ, så gick vi alla till mc för att äta, det var två km dit kanske, ! hahahah. Efter maten kom bussen och hämtade oss, och en väldigt plågsam hem resa väntade. Det var verkligen inte alls skönt att åka buss. !
Kom väl hem vid tio tiden, tack för du följde med mamma. Jagh älskar dig så otroligt mycket ! <33

Idag, har jag verkligen inte orkat göra alls mycket, var hos mormor en stund. Hon blir bara sämre och sämre :'/    <3

nu ska jag nanna, imorgon är det prao, och jag får inte träffa Adam på hela veckan;/  Adam, vi klarar detta! :p 
Fantastic 4, love till er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0