Veckan!

åhh, i fall jag kollar i min kalender, så har jag rikigt mycket. Men när jag tänker efter, så är det inte så mycket.
Jag har gjort vårt engelska arbete, vårt hemkunskap arbete. !

Idag, började skolan med NO, där vi gick igenom provet till fredag. Det är något jag verkligen behöver träna på, det är så sjukt svårt. Vi ska ha prov på nervsystemet och hormonsystemet. Sedan mentorstid, vi fick reda på vad som händer i veckan, intressant. Matte, började på nytt kapitell. Sedan hade vi Spanska, där vi hade prov, jag tyckte själv att det gick bra. Så får se sedan på utvecklingssamtalet. :)
MAT!
Hemkunskap, gick igenom om provmiddagen och provet.
Efter skolan, skulle jag träffat johanna, men jag kände verkligen inte för det.
Så kom hem, pluggade engelska. Så nu är jag klar med det, kan inte bli bättre, trlalalal :)
Vid halc sju blev det dans, det är så jävla gött ! Snart kalmar malin!

Tisdag, föreläsning hela dagen på ProCivitas, sedan fika med michaela, och fixa saker med mailn, + dansa
Onsdag. Ledig, till ängelholm, plugga och dansa
Torsdag. träffa våffelbagaren, plugga och dansa
Fredag. våffelbagaren? no prov, och dansa.
Lördag: Kalmar, taxin kommer 4,30 och bussen går från danshuset 5,00 :O
Söndag: slappa.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0